Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Vet ikke om det går så bra, sitter bare her på hotellrommet nå som han sover og føler meg litt dårlig.. På fredag var vi ute med en vennepar av ham, og vi endte opp å drikke veldig mye og ble godt brisen, da tok jeg opp med ham at jeg vil vite hvor vi står. Så sa han at han synes vi bør treffes litt mer oftere og finne en løsning til dette siden vi har en avstand mellom oss, og jeg tok meg sikkelig nært av det og tolka det som han var usikker på oss. Så ble jeg småsur hele kvelden og han hadde virkelig panik og ble lei seg osv. Så sa han tilbake på hotellrommet at han virkelig vil være med meg og liker meg.. I går det igjen stress fordi han fikk sms fra moren til barnet hans som han ikke vet er faren til, og hun sa at han fikk ikke se barnet osv om han ikke var der for henne, ((jeg leste også smset) og synes det virket brutalt måten hun er mot ham, så måtte trøste han hele kvelden og forklare ham at hun kan ikke nekte ham å se barnet.. Så lå vi bare og hørte på trist musikk i sengen med en flaske vin, og jeg liker ham så godt, jeg vil bare det skal bli oss to..:/ for en helg!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 HVorfor tolket du det som om han ville ta avstand? Han sa jo han ville se deg mer!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Ærlig talt, han sier han vil finne en løsning pga avstanden slik at dere kan treffes oftere, og så blir du småsur hele kvelden?? Tipper han forsvinner hvis ikke du tar deg sammen....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Enig med de to over her..."Ble småsur hele kvelden". Du høres ut som en fjortis som ikke er klar for et seriøst forhold. Grow up!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå