Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Gjorde en oppgavve levering og har fått tilbakemeldinger om oppggaven,kommentarer osv men det står Ikkje vurdert ?? betyr det da jeg strøk?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 finner ikke ut av dette her altså:/ står bare ikke vudert...og har fått kommentarer..
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Er oppgaven mye lenger enn det som er grensen for antall ord? Jeg har hørt om sensorer som ikke vurderer oppgaver som overskrider grensen.... Ellers vet jeg ikke. Lykke til:
Gjest ->>- Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Tja, om du ikke får oppgaven vurdert regnes det antagelig som stryk. Men dersom du ikke har fått noen tilbakemeldinger om at det er fare for at den ikke oppfyller kravene for å bli vurdert, gjetter jeg at det i ditt tilfelle er snakk om en feil av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Du må selvsagt snakke med veileder/ lærer å finne ut hvorfor. Har selv aldri opplevd å få en oppgave tilbake med stryk eller manglende vurdering. Har du fulgt profesjonell skriving? Brukt kilder? Ført opp alle kildene korrekt?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Ikke vurdert kan bety at du formmessig ikke har oppfylt kravene til oppgaven, f.eks. ukorrekt forside, linjeavstand eller lengde på oppgaven. Hvis det er krav som ikke er oppfylt, kan de velge å ikke vurdere oppgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå