Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 eier leilighet, bra økonomi, barn.. mangler det siste bare.. noen formeninger?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Vi gifta åss da vi va 22 år Vært sammen i 7 Doc har jo alt å ska være sammen resten av livet? Kjør på
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Hvorfor i all verden skulle det være for ungt å gifte seg, når du ikke er for ung til å ha barn? Er du moden nok til å ta vare på et barn, så burde du være moden nok til å gifte deg. Og 22 er da ikke så fryktelig ungt? Jeg er 22 år selv, og har vært gift ett par år nå. Sier ikke at alle på 22 år bør gifte seg, for det handler litt om modenhet også, men vi alle er så forskjellig. På meg virker det som om du allerede har en del ting på plass, men det viktigste er vel om mannen du skal gifte deg med, er den du ønsker å leve livet ditt sammen med å kjempe for. Et ekteskap er langt i fra en dans på røde roser, så er man villige til å kjempe når dagene blir tunge å forelskelsens rus forsvinner? Det er det viktigste spørsmålet egentlig, ikke hvor gammel du er.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg giftet meg da jeg var 21, ble 22 et par måneder senere. Vi hadde da vært sammen i 7 år. Nå er det snart 5 år siden og vi er da fortsatt gift ;-) Hadde et barn sammen og et på vei. Hadde leilighet, ok økonomi. Og sier det samme som en annen her; om dere er gammel nok til å ha et barn som dere gir en god oppvekst, så er du gammel nok til å gifte deg. Å få barn sammen er større enn et ekteskap! Uten barn så kan du skille deg fra en mann. Med barn, så blir du aldri kvitt ham, selv om dere skilles...;-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 tja, jeg syns vel 22 er for ungt både til å ha barn og gifte seg... når man er 22 bør man drive med helt andre ting. men alle er vel forskjellige og det kommer kanskje an på hvor du bor hen. Her er det helt uvanlig at en på 22 har barn og gifter seg, de fleste går på skole, er ute og reiser etc. Men igjen, alle er ikke like så det må du jo kjenne på selv.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Det er ikke alderen det kommer ann på. Om man er 20 eller 40 så er sjangsen for å bli skilt like stor, man gifter seg av kjærlighet og skiller se for at livene har hatt en annen retning enn man trodde. Det er bare du som vet om du vil gifte deg med mannen:o) Ønsker dere lykke til, og ta vare på hverandre:o)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Drive med helt andre ting når man er 22? Jeg giftet meg da jeg var 21, har nå vært gift i over 12 år. Ikke er jeg religiøs, så det er ikke derfor. Jeg hadde ganske enkelt vært sammen med mannen i mitt liv i fire år allerede, så hvorfor ikke gifte oss? Jeg drev da med det samme jeg ville gjort uten å gifte meg, studerte, gikk på fester, reiste på studieturer o.l. Barn fikk vi ikke før 4 år senere, men hvis man allerede har barn er det i hvert fall ingen grunn til å vente med giftingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå