Gå til innhold

Gode råd mot kløe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør så jeg blir gal over hele kroppen. Noen som har noen tips? Smørrer meg ofte med fet krem men det hjelper ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, har det likt som deg:( Klør og klør... Jeg har kjøpt meg det som går an tror jeg men det hjelper bare en liten stund. Prøv å smør med aurax der det klør, hjelper en stund ihvertfall, ellers kjøpte jeg meg også en babyolje som jeg smører på magen det hjelper litt også. Har prøvd en sånn A-derm spray lotion som skal tørke ut huden, hjalp bare litt...

Jeg får samboeren min til å klø og masere meg, det hjelper:D

Hvis du har det helt forferdelig finnes det medisiner du kan få på resept, hadde da godt til legen og snakket om dette... Lykke til. Jeg har bare 11 dager igjen til ks og håper at det gir seg etter det for nå er jeg skikkelig lei.

Skrevet

Hva slags kløe er det? Jeg fikk kløe i uken som var..1 uke før termin! Har fått utslett over hele kroppen, klør så jeg kunne død!! Jeg har vært hos legen, som trodde det var en allergisk reaksjon på noe..så jeg fikk allergitabeletter og en hydrokortisonsalve (som også kan kjøpes reseptfritt på apotek). Følte dette hjalp til å begynne med, men i natt har det rett og slett vært helt forferdelig..igjen!! Håper lillegull vil ut snart..

>Har forresten vært på sykehuset å tatt blodprøver også, for å sjekke lever og galleverdier i blodet!!Får svar på siste prøven i morgen.. spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...