Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Mange beskyldninger om misunnelse her i kveld. Og bare på grunn av en skarve ring! Misunnelse kjenner jeg på, det skal jeg gjerne innrømme, men misunnelig på en ring? Nei så fattig liv har jeg da vitterlig ikke. Men jeg er misunnelige på alle dere som har friske unger. Det er ingen selvfølge for alle. Pengene og ringene og tingene og stashet er meg fullstendig likegyldig, men har du friske unger? Gud, så heldig du er! DET skulle jeg gjerne hatt! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg er misunnelig på dem som har helsa i orden, jeg. Skal jeg være ærlig. Om jeg er misunnelig på noe som helst, så er det akkurat det. Jeg lider sånn av migreneanfall at livet mitt noen ganger ikke er til å holde ut.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det forstår jeg godt. Migrene må være et helvete. Misunner deg IKKE det, for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg har penger, jeg har hus, jeg har bil, jeg har lite lån..... Men jeg har barn med handicap........ En ring, en ting..... ikke verdt mye...... Ikke betydningsfullt på noen måte..... Jeg har diamanter og gull, men skulle så gjerne hatt noe annet.......
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg misunner de som har lappen. Men nå har jeg endelig somlet meg til å begynne på den
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hm, lenge siden jeg har følt misunnelse gitt. Det hender jeg angrer på noen av valgene jeg har gjort i løpet av livet. Men jeg klarer ikke relatere det til å være misunnelig på de som har gjort bedre valg...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Anonym 02:22 igjen: vil bare poengtere at jeg har et kronisk sykt barn og ganske tung bagasje med tanke på familie og bakgrunn, så det er ikke slik at livet har vært eller er plankekjøring selv om jeg ikke lider av misunnelse....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Da er du et bedre menneske enn meg Jeg er misunnelig på alle dere som er tynne..
Ugl@ Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Alle føler misunnelse. Jeg misunner de som ikke har strekkmerker til tross for flere svangerskap, det er banalt, men sånn er det. Jeg har selv friske barn, er heldig og verdsetter det. Men jeg misunner de som valgte riktig utdannelse tidlig på tross av at jeg er heldig og har friske barn. Jeg retter opp feila jeg gjorde da jeg var yngre nå. Mer penger hadde heller ikke gjort noe, men det kommer, så jeg er ikke misunnelig på rikdom, den rikdom jeg ikke selv fortjener og har jobbet hardt for vil jeg heller ikke få for lett, er redd jeg mister noe av meg selv i prosessen, det er sunt å slite litt for godene.
bokorm37 Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Så flink du er! Har ikke begynt ennå.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Hehe, jeg kjenner hvertfall ingen misunnelse av å gå med en ring på fingeren, til en verdi på 78.000.. Hadde brukt de pengene litt mer på alle i husstanden:) Jeg er misunnelig på de som sier det er SÅ lett å gå gravid! For jeg har vært plaget siden dag 1. Men hva gjør man ikke for de små<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå