Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Personlig synes jeg vel at "kule" gummistøvler, uansett merke eller fasong, er en smule wannabe! Snakker om støvler til voksne regner jeg med?
thea - M har gull i gulping Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg liker Hunter.. Fordi de er enkle, lange, sitter fint på foten og er faktisk ganske gode å gå med:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Elsker hunterstøvlene mine!! Men får gnagsår når jeg har sokkene oppi.. BUhuuuu....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Hunter, Ilse Jacobsen, Le chameau, viking har et par fine. tips til hunter hvis du bor i nærheten av grensen: bestill de på nett til poste restante adresse i sverige. Halv pris av i norge
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Takk for svar Har Ilse Jacobsen nå, men de har blitt så stygge i fargen. Så jeg trenger en arvtager! Er litt lei og ønsker meg noe annet. Til du første som svarte her: Ser ikke problemet ved å ville være velkledd OG varm.. Gummistøvler er i det minste praktisk Har tenkt på Hunter, men synes det er litt kjedelige.. Le Chameau må jeg sjekke ut. Viking synes jeg er for like Ilse J.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Ed Hardy ;o) Men da må du like sterke farger. Dødskule syns jeg! Kan kjøpes på ebay.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå