arachnia Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Det har vært helt stille i magen i dag. Så har jeg tenkt at det kommer sikkert litt aktivitet snart.. og snart... og snart... men nå er det natt, og det har ennå ikke skjedd noe. Kan jeg ringe føden ang noe slikt midt på natta? Blir bare mer og mer bekymra og stresset. Men ser ikke for meg at jeg blir å få sjekket noe som helst natt til søndag liksom. Hva gjør jeg?
arachnia Skrevet 14. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2009 Er forresten i uke 38. 20 dager til termin.....
You can call me Dårris Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Ja, klart du kan ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå