Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Knert er ca tre mnd, og det er fortsatt melk overalt... Lekker både natt og dag, samtidig som han søler fælt når han spiser. Trodde egentlig at det skulle ha stablisert seg til nå, men neeeeida
magica og lille tryll ♡ Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Tror den stabiliserte seg rundt tre mnd jeg. Lakk mye før da, og det var melk overalt ved amming. Nå er det rimelig tørt i innlegga )
Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 På meg har ikke leekingen begynt å gi seg før jeg har gått over til å delamme med de andre 3 i hvertfall. Vesla er 3 mnd nå og jeg lekker fortsatt mye. Mest når hun får mat, så lekker det på andre puppen, men kan lekke helt plutselig også. Så rundt 5-7 mnd på meg i hvertfall (de andre har vært 4 mnd, 6 mnd og 4 mnd når ve begynte med fast føde), da har lekkingen begynt å gi seg fordi jeg har ammet mye sjeldnere, og spesielt når natteammingen tok slutt hjalp det på.
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg sluttet å lekke allerede etter en drøy mnd. Fullammer fortsatt, inkl flere nattamminger. Men ingen lekkasjer de siste 3 mnd.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Noen flere?
Cruella De Vil Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hei, jeg lekker fortsatt litt, og det er 5 måneder siden fødsel... Har blitt mye bedre enn i starten, men er altså fortsatt litt lekk, mao. må jeg konstant bruke BH og ammeinnlegg. Nå begynte jeg å lekke ganske tidlig mens jeg var gravid, da (ca. 2-3 måneder før fødsel), så det er kanskje også et tegn på at man vile lekke lenge etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå