lykkelig-mamma:-) Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 I går mistet jeg en i veldig nær familie....å e veldig lei meg å gråter veldig mye... I tilegg til dette har jeg en mann som for tiden er litt nedenfor pga døsfall på hans side også...så fra han får jeg null forståelse...vet ikke min arme råd...vi har i dag kranglet som bare det..skjelt hverandre ut etter noter...å her sitter jeg å tårene triller å jeg har termin om to uker..hva skal jeg gjøre?????er så redd for babyen min???
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei. Tror ikke det er så farlig å være stressa og lei deg når du er såpass langt på vei:) det er nok helelr i begynnelsen, altså før 12 uke. Men det kan kanskje fremskynde fødselen men du har jo uansett termin om to dager. Du får prøve å holde hodet oppe, og du blir nok i bedre humør så snart du får ut babyen og får noe kjekkere å tenke på =) Trist med dødsfall..
Romeren Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Uff, det høres vondt ut, og jeg vil bare si at du nok ikke trenger å tenke på om babyen din har det bra i magen din i alle fall! Alt man går igjennom gjennom livet, det er vondt av og til, men man kommer seg gjennom det! Helt sikker på at babyen din har det bra: I lykkelig uvitenhet om mange av livets tøffere sider.... Men at det er ekstra psykisk belastende for deg nå, så tett opp mot termin skjønner jeg godt. Prøv å ta godt vare på deg selv i tiden som kommer! Selv om jeg skjønner det kan være vanskelig...
quiquita Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Helt siden femte måned har mitt liv vært ett kaos. Ungen ser ut til å ha det veldig fint på kontroller, og trur nok ikke det påvirker den noe. Det har vært "godt" å vært gravid i vanskelige tider, fordi jeg har blitt tvunget å ta vare på kroppen, men spising, trim og soving! Håper det samme kommer til å gjelde deg om noen dager, når du får sortert litt i tankene! Men det er jo absolutt ikke lett, og jeg føler meg deg i sorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå