Gå til innhold

Favoritt lørdagsgodt?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo nå at flertallet koser seg på lørda'n (i alle fall i klesveien) - hva koser dere dere med?

Her må det helst være potetgull i hus (o'store synd) og cola-ish-brus. Blir ekstra glad om jeg spanderer på meg en Haagen-Dasch (eller hvordan man skriver det). Gjerne vin, men bare om mannen deler med meg (når det ikke er kartong tilgjengelig).

Og alltid med tanken etterpå at "nå må jeg jammen begynne å lage mer fruktsalat", haha :oD (jfr bekledningsinnlegg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SJOKKIS! Kald sjokkis! Helst melkesjokolade, stratos eller firkløver. Og selvfølgelig 200 gram, noe annet hadde vært pinlig.

For litt ekstra luksus kjøper jeg en bøtte emd ben & jerry's chocolate fudge brownie-is som jeg skyller ned sjokoladeplaten med.

Og masse vin er et selvsagt tilbehør!

Skrevet

Fruktsalat på lørdager er for pyser. Det spiser jeg heller til lunsj på en grå tirsdag :o)

Skrevet

Sant nok, men jeg er jo pyse :oDD

I ukedagene (på dagtid) er jeg riktig så sunn, men nøyer meg med å (skrelle og) spise frukten hver for seg. Hurra for at mandarinsesongen er i gang! Nå er de sure og gode :oD

Skrevet

For tiden er det "hjemmelagede" kokosboller fra kokosbollefabrikken, de er så søte, luftige og så få kalorier at de nesten blir sunne- smeeelter på tungen NAM=) Pluss litt rødvin i glasset hehe!

Skrevet

Sure og gode ja. Viss du slenger på bitre og utakknemlige så har du gjennomsnittsanonymforumbrukaren (oj, det var eit langt ord, det!) :-D

Ellers er favorittgodis for meg chips, helst gode, gamle Kim's salt & pepper, men no som dei har ***** med oppskrifta har eg store problem med å finne ein ny favoritt.

Skrevet

Candy King-smågodtsjokolader eller Ben and Jerrys is, den Helene over her nevner er en klar favoritt her også:) Desverre selger de den ikke her hvor jeg bor, så får kun tak i den når noen skal til Tromsø..og det er ikke ofte nok ;)

Skrevet

jule eller påske marsipan:D også er det så sjelden så når det kommer i butikken blir jeg ssåååå glad!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...