C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg har hatt forsøk tidligere hvor det er brukt menopur - men da skulle vi fikse det på naturmetoden etter at EL sprøyta va satt... da har jeg bestandig satt sprøyta på dag 14 (ene gangen var det kanskje på dag 12).. Jeg lurer på nå som vi er i gang med IVF med spraying o.l... Begynner på sprøytene den 26 å skal på U.L dag 9 med sprøyter... Mitt spm er da - hvor mange dager er det da normalt gå på sprøyter? blir uttak rundt den 10/11 des? (det vil i så fall være dag 14 el 15.....) føler meg helt forvirret - har ikke vært til forsamtale i forbindelse med dette...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Ikke uvanlig å gå ca. 12 dager på sprøyter. Så settes EL-sprøyta på dag 13 og så er det uttak 2 dager etter det. Lykke til :-)
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Takk Snøfilla om det blir uttak på dag 15 - så er det innsett etter 2 eller 3 dager? på dag 17 eller 18? Tror jeg er bitt a nå panikk i kveld! Heldig du er som har 3 små i magen....Langt på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå