1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Kjenner ikke spark, 19 uker.. jordmor sa morkaken lå i veien for evn kjenne spark. grunn for å ta keisersnitt??
opsi fødeklar Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Nei det er ikke grunn for keisersnitt og det bør du være glad for. Når morkaka ligger under er det vistnok ett risiko svangerskap. Jeg har også morkaka foran og merker ikke noe særlig med spark, enda dette er mitt 5 barn.
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 skal på ny ul i desember da får vi se. den kan vell bevege seg vell?hadde ks forrige gang så ville jo føde denne gang da
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Om den bare ligger foran på magen er dette helt normalt. Den kan feste seg foran like gjene som bak. men ligger den nede Forliggende morkake, kan dette være farlig og grunn til ks om den ikke flytter seg. Jeg har selv foranliggende morkake. Er 3, gangs og hadde dette på nr også. Er nå 22+ et eller annet og har først i det siste begynt å kjenne liv. Ser at magen beveger seg uten å kjenne noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå