Gå til innhold

Hvilke sko kjøper dere til 1 åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha noen vanntette som hun kan bruke i barnehagen. Prøvde diverse sko idag(med goretex) men samtlige var jo så stive at vi ikke fikk foten hennes nedi...

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får dyre diamantringer som hun kan briefe med! Prislappene henger selvfølgelig fortsatt på, ellers er det liten vits i å la henne bruke dem!

Skrevet

Vi er også veldig fornøyd med Ecco :-)

Skrevet

Stemmer også for ecco. De stivere skoene passer bedre når de blir eldre og større, synes jeg.

Skrevet

Ecco helt klart, lettest og nettest.

De er smale da, så forutsetter at du får de på henne :-)

Skrevet

Ecco er dei einaste skoene vi har funne som er smale nok til at jenta vår kan bruke dei (men no som 2-åring har vi funne eit par Skofus og). Ho har veldig smal fot, har god klaring på begge sider sjølv i Ecco.

Er kjempefornøgd med skoene. Hadde forresten Skofus sin goretex-etterlikning til eldste vinteren då han var 14 - 17 mnd, dei var lette og gode på foten.

Skrevet

Prøvde ecco idag, men fikk de ikke på foten hennes. For stive... Kan jo ikke presse foten nedi heller..skjøre små føttene...

HI..

Skrevet

Brukte viking goretex 1-2 år.. men er forskjell på de.. Kjøpte våres på xxl sport. Litt billiegere der var de også.

I år har vi Skofus og sorell. Er ikke veldig begeistret for Skofus sine.. syns de er litt kalde og ikke så vanntette som viking sine var.

Sorell skoa fikk jeg av ei venninne for 100,- :) , hun hadde kjøpt til si men de var for små i år. Passer mi akkurat! Men har ikke prøvd disse så mye enda.. Er 3,5 år nå.

Tenkte å kjøpe viking igjen men nå har jeg jo disse to.. Men kommer garantert til å kjøpe viking igjen neste år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...