Gå til innhold

På kino med 2 1/2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino og så Julenatt i Blåfjell. Ved siden av oss satt en mor med en veldig liten gutt. Vi kom litt i snakk og jeg spurte hvor gammel er han? Han er 2 1/2 år sa mora. Er det første gang han er med da, spurte jeg. Nei, han har vært med mange ganger, sa mora.

Er ikke dette alt for tidlig å ha med ungen på kino? Han ble fryktelig urolig etter en stund og de måtte gå etter halve filmen. Han virket atlfor liten til å ha noen særlig glede av det. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde egentlig bare tenkt.. bra de tok han ut da han ble urolig.. Kunne hende de tvingte han til å sitte stille.. og begynte å skrike..så dere andre ikke fikk sett noe.

Syns ikke det er tidlig.. barn ser da på tv langt under den alderen.

Skrevet

Jeg mener at det må være opp til hver enkelt familie, når de tar med barna på kino.

Mine barn var mye eldre første gang de var på kino. Men hva andre velger å gjøre, bryr jeg meg fint lite om...

Skrevet

Er opp til hver enkelt det vel? Min kunne hatt glede av det sist uke når han var med, men ble livredd pga altfor høg lyd og reklamefilmer som ikke passer en 2 åring.Måtte ta han ut før filmen begynte.. Bortkasta penger! Han har vert med på babykino og det gikk mye bedre.

Er mye mer irriterende med folk som snakker på kino....

Skrevet

Hadde med minste på 1 år på cirkus. Opp til foreldrene. Alle har jo en opplevelse av det der og da, men de småe husker ikke det så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...