Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg bryr meg helt seriøst ikke om å få ringer og smykker, det er bare ikke meg. Men skriver man det her inne, blir man kalt løgner og misunnelig. Vi er forskjellige, folkens... Og hadde mannen min gitt meg en ring til 78000, hadde jeg blitt sint og fått ham til å levere den tilbake. Bortkasta penger. Men jeg er en sucker for blomster :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 diamanter varer evig.... blomster dør jo....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 For meg er 78.000 helt galskap å bruke på en ring. Men for andre, som tjener mer enn det dobbelte og vel så det av det jeg tjener, så er det nok ikke like mye penger. Folk må få bruke pengene sine på det de måtte ønske:)
Dronningen! Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg har smykker for en god sum med penger men jeg roper da ikke høyt ut hva de koster!! For meg er smykkene mine ett symbol på hengivenhet, kjærlighet og en god porsjon ydmykhet (fra min side!)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Kos deg med blomstene dine, så skal jeg kose meg med mine flotte og vardifulle ringer som går i arv til ungene våre!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 diamantringer og dyre smykker er ikke min greie heller, har bare aldri brydd meg...men betyr ikke at jeg synes at de som gjør det er idioter...vi er alle forskjellige, på tide å godta det kanskje
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg har flere ringer med diamanter, og mange gullsmykker. Men de ligger bare i smykkeskrinet. For de er ikke meg. Så å gi meg smykker er bortkastet. Jeg forstår ikke grunnen til at de skal være tegn på noe som helst..... Bare mange brukte penger som kunne ha vært brukt til noe bedre. Jeg er av den formening at hverdagen er viktigst, og er den god så trenger jeg ikke smykker eller blomster. Min eks var en sånn "luksusgave-fyr". Men hverdagen var dritt. Kanskje det er grunnen? Jeg har sett hva som egentlig teller.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 For ei bitter og sur kjærring du er.. Er det mulig. Her er det ei som gleder seg over å ha fått en ring, og hva gjør du, jo du lager din egen tråd for å fortelle at DU ikke liker diamantringer. DET DRITER JEG I Prøv å gled deg over andres gleder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå