Gå til innhold

Kan baby på snart 5 mnd savne mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster passer tulla på snart 5 mnd til i morgen.

Tulla har nå gråtet i ca en halvtime og min søster har gjort alt for å stillne henne. Hun har spist, fått ny bleie alt skal være bra. Men gråter likevel... Da tenker jeg på om hun har mageknip, hadde mye av det fra hun var 1 mnd til hun var ca 3 mnd. Siden har hun kun hatt det ca en gang i mnd... Eller så lurer jeg på om hun rett og slett bare savner meg

Hun er veldig mammadalt men sitter gladelig på andre sitt fang også.

Noen som har en mening så er jeg takknemlig for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel gjerne vært tilstede stortsett hvert minutt av livet hennes siden hun ble unnfanget, så det er jo helt naturlig at hun føler savn når du plutselig ikke er der

Skrevet

Ja, jeg tror så definitivt et så lite barn kan savne mamma. Når de er så små så er de jo nesten mer instinkt enn bevissthet, de er liksom en del av mamma enda- elsker lukta di, stemmen din, alt ved mammaen. Det e rjo ikke for ingenting at så små stilner når mamma tar dem og ikke andre..

Men - når det er sagt synes jeg ikke du skal la dette ødelegge kvelden din når du har barnevakt!!! Hun er liten og vil snart sovne når hun er trøtt nok. Hun får mat, pass og stell av noen som tar godt vare på henne og hun overlever en kveld uten deg!! Kos deg og slapp av :)

Skrevet

Ja de savner, når de blir så store som 7 åringen min savner de ikke mamma sånn over natta, men babyer savner.

Men det kommer til å gå fint, kan være søsteren din er litt utslitt i morgen:) Det går over det vet du.

Skrevet

Javisst, er trolig derfor hun skriker.

Skrevet

Vet du hva.. Jeg tror faktisk mye "mageknip" er et skrik etter mor, far, kos, bleie, nærhet, lek, pupp eller flaske jeg

Skrevet

Tror det er mange som nekter å passe små babyer, nettopp fordi det de gjør blir "feil" uansett og det bare blir slitsomt. Det eneste babyen vil ha er mora/foreldrene. Den lille merker godt forskjell.

Skrevet

Snakket nettopp med min søster. Hun vil ikke bli lagt ned... bare bli bært rundt på. Da er hun smilende og glad. Har bedt henne om å komme hjem til meg med henne om hun ikke gir seg snart, så får jeg heller ha frikvelden til gode :)

Takk til dere som har svart.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...