Gå til innhold

er dere like utslitt som vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 14 mnd mellom våres gutter, de er nå 14 mnd og 2,3 år. eldste er veldig trassete og ganske krevende, det har han alltid vært. minste er blid men veldig aktiv, klattrer og roter og finner på mye bøll hele tiden. de går i barnehage begge 2. men alikevel er jeg og mannen min så sinnsykt slitne, han jobber fullt, bare nattevakter, 5 netter i uka. jeg studerer på fulltid. etter barnehagen er det middag, leking, bading osv. når unga legger seg er vi helt utslitt. det går ut over humør, tålmodigheten er ikke den beste lenger, og stemningen mellom oss er ikke alltid så bra lenger.

et intimt samliv(altså kos, sex osv) er nesten helt borte. vi vil bare sove.

kan legge til at vi ikke har famile i nærheten og derfor ingen avlastning i det hele tatt.

Har dere det sånn? og hva kan man gjøre for å få det bedre`?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, må jo bare svare deg. JA!!! Er svaret. Utslitt! 18 mnd mellom jentene. Yngste 1 år. Bhg begge to, men kabal med jobb,2 stk Bhg, sent hjemme. Middag, lek, stell, trass alder, og nå syke på skift alle mann. Det blir bedre sier alle fra ca yngste er 2 år. Men travelt da og. Sikkert mye krangling etc. Men ville ikke valgt noe annet:) tenk senere!! Vi har også AS familiebedriften, lite kjærester liksom. Vi må holde ut:) tror det er lurt å finne avlastning av og til. Noen i Bhg som sitter barnevakt på kveld?? Kanskje du kan høre på helse st. Har hørt noe om "ekstra bestemødre" men aldri sjekket ut. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...