Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Vi holder på nå men det funker ikke.. Vil gjerne høre erfaringer..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Sorry, men hva er kroppskontaktblokkering???
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 http://barnasfysioterapeut.no/Kroppskontaktblokkering.htm For å forklare kjapt: Barnet mitt har hatt smerter siden fødselen. Barnet nekter å ha kroppskontakt med mamma og pappa. Det forbinder kontakten kun med smerte og unngår det ved å kaste seg unna osv. Det er ikke snakk om misbruk eller liknende.(som også kan være en årsak til denne blokkeringen). Det er veldig sårt for en mor å aldri kunne holdet barnet sitt tett til brystet og trøste det..
_Løvemamma_ Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Ikke for å skremme, men en annen ting som ofte fører til at barn skyr kroppskontakt er autisme... Det er sikkert ikke det som er grunnen, men kan være en ide å ta det opp med legen, om behandlingen dere holder på med nå ikke fungerer? Skulle det være autisme som er grunnen er det lettere å gi behandling og trening jo tidligere man oppdager det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Ja det vet jeg. Men vi har ikke kommet så langt i behandlingen. Jeg hadde håpet det kunne fikses på et par uker. Men må nok bare prøve videre. Har blitt litt bedre men er absolutt ikke i mål. Noen som har gjort det, hvor lang tid tok det for dere? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå