Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 I leiligheten vi bodde før hadde vi en del potteplanter i stua, men nå når vi har flytta i nytt hus synes jeg liksom ikke de "passer inn" i stua lengre...Ser liksom bare teite og dølle ut der de står, så jeg vurderer å dumpe dem i komposten utenfor rett og slett:/
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 INGEN. Er " allergisk" mot potteplanter, he he.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Samme som dere egentlig, da vi bodde i leil. passet det bedre inn. Etter vi flyttet inn i huset passet det liksom ikke. Har en liten yukka-palme i gangen. (skrives det sånn tro?) Ellers ingen potteplanter nei. Jeg kjøper avskårende blomster sånn dann og vann da:-)
erteposen + 4 Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg har et par sukkulenter, eller min mann har, og en stor bregne:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 jeg har 14 potteplanter, syns det er kjempe fint med blomster, og det passer godt inn her
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2009 hmm, ser ikke ut som at jeg er den eneste med et litt ambivalent forhold til potteplanter da hehe, er det litt "ut" nå kanskje? Men har et nydelig pengetre som jeg sliter litt med å kaste ut da, så det må jeg få plass til et sted=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå