Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg! Lurer på om det kan være svangerskapskløe? har hørt om det, men ingen jeg kjenner har vært plaget med det. Hadde det ikke sånn i forgje svangerskap.. Aller verst er det på leggene, jeg klør, og klør, men det hjelper liksom ikke. Har ikke tatt opp dette med lege enda...tenkte jeg skulle lufte det her inne først:)

Noen andre som har lignende erfaringer? Er det farlig? Noe som hjelper?

Er i uke 14..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel en goood aloe vera krem hadde nok hjulpet,det beste er den reine 100% aloe veraen,(den ekte får du kun gjennom "party-kjøp.forever living produkter,kan gå på nettsiden til "Bergen Aloe vera senter"og bestille der,da får du den i posten)eller kjøp deg en aloe vera plante å ta gelen utav å smør på...den fungerer garantert 100% mot kløe,er jo mulig det er svangerskaps kløe,kan få det i dette svangerskap selv om du ikke hadde det i forrige,sørg uansett alltid å være fuktig i huden,tørrer den ut blir det verre.hør ellers med jordmor,de er mer spes enn legene på akuratt dette området...

Skrevet

Jeg har både svangerskapskløe og eksem så vet hvordan du har det. Håper du finner en løsning som hjelper for deg!

Svangerskapskløe KAN være uheldig. Dette stresser foster og er ikke bra. Men ta det opp med legen så fort som mulig og si du bekymrer deg.

Jeg er endelig på bedringens vei(bank i bordet) og skal til hudlege på mandag!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...