Gjest ibla Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Blir frustrert. Klarte ikke vente med å teste, og tok en billigtest (strimmel) for 2 dager siden. Slo meg først til ro med at den var negativ, MEN lot den ligge i skapet og senere da jeg så på den var den svaaakt positiv. Ble selvsagt nysgjerrig men tenkte at det kunne være falskt pga tidsfristen var gått ut. Testet igjen med en tilsvarende test, samme skjedde. Negativ først, svaakt positiv senere. Dagen etter dette igjen (i går) en Quick Respons som oppførte seg på samme måte. Først negativ, senere (lot den ligge) kunne jeg skimte en test- strek. Hva er dette? Ingen grunn til å glede seg? Er falskt positive tester vanlig etter tidsfristen?? IKM er ikke før om noen dager (16-19.11; usikker på el så det er litt ca)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg haaaaaaater!!!!!! slike tester. Hadde en for en 5 dager siden, nå ingenting. Hadde en for 5 mnd siden, og da kom tanta
så gla' Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Sånne tester liker vi IKKE! Fikk vite av ei venninne at QR måtte ligge helt i vater og i ro, hvis ikke kunne den gi feil utslag....Har fått 3 QR som har blitt positive etter tidsfristen denne uken,. Ikke kult. Ikke fått mensen, og tester bare negativt nå....
Gjest ibla Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Ja teite tester. Det er spesielt de to strimlene som er tydelig men svakt positive, men etter tidsfristen. Ene QR samme, mens den andre (tatt midt på dagen) er negativ. Hva er det som gjør at tester kan bli falsk pos etter tidsfristen? Noe feil med testen, eller skjer det ofte? Kan ikke huske å ha opplevd dette før.. Forvirrende. IKM om 1-3 dager
så gla' Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg er 15 dpo i dag. Igjen en test (QR) som er blitt positiv etter tidsfristen....Ingen tante, men litt murringer idag. Må kjøpe cb i morgen om tanta ikke dukker opp
Gjest ibla Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 QR er teite tester synes jeg nå altså. Aldri brukt det før nå, og kommer ikke til å kjøpe det igjen tror jeg.. Skal holde meg i skinnet til 19. november jeg nå, og kjøpe CB hvis ikke TR dukker opp.. Hvor lenge etter fristen ble din positiv? Og hvor positiv? Mine falske er svaaaake. Mitt ørlille håp går ut på at streken først synes etter en stund når all fuktigheten har trukket seg forbi liksom.. Men vet ikke om det er hold i den forklaringen..
snuppelura-jente10 Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Skulle akkurat legge ut et slikt innlegg selv. Tok en QR i dag tidlig så på den og så kastet den. Noen timer senere måtte jeg se på den igjen og der er det en svak, men tydelig rosa strek... Off, fikk jo håp jeg nå, men ser ho her at mange har fått dette. Aldri fått det selv før. Tror jeg må dra på et søndagsåpent apotek jeg :-) Lykke til, håper vi er gravide..
Gjest ibla Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Lykke til, håpløse QR altså.. Dårlig reklame denne tråden her.. Mine to strimler fra babyornot oppfører seg på samme, teite måte.
så gla' Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Ikke sikker på når testen ble positiv jeg, men det var innen en time i hvert fall. Det er en svak og rosa strek som kommer til syne hos meg også. Nå har jeg skikkelig vonde murringer, men det er ikke noe tegn til tanta og tappen sitter veldig høyt... Ikke bare QR som blir svak positiv etter fristen altså. Hm...merkelige greier. Jeg håper vi er gravide hele gjengen :-) Lykke til!
snuppelura-jente10 Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Dette ble en veldig rar søndag. Jeg vet heller ikke når den ble positiv. Tror jo selvfølgelig at jeg er gravid. Men dum som jeg er sendte jeg mannen ut for å kjøpe tester, kom hjem med 2 CB digital og 2 CB pluss. Tok en av hver, begger negative, men ikke morgenurin da. Skal nok ta en test i morgetidlig ja..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Hei. Ville bare si 1 test på mandag ble svak pot etter en time onsdag kun en skyggestrek torsdag pos test innen 10 min, men svak Alle testene fra billigtester Fredag og lørdag sterkt kryss m cb+. Masse lykke til jenter, og ikke bli skuffet om den er neg i morgen, tok 3 dgr før jeg fikk pos ser dere. klem
snuppelura-jente10 Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Katta76: ER DU GRAVID?? Gratulerer SÅ mye, nå ble jeg glad. Masse lykke til i svangerskapet, denne gangen går det bra! Nå fikk jeg litt håp her da. Føler meg supergravid, masse stikkinger nederst i magen, puppene verker litt og er mer sliten og trøtt. Tenk om jeg virkelig er det. Blir nok skuffa om den ikke er positiv i morgen, men gir ikke opp :-) Stå på jenter!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Jeg er gravid vettu hehe. Tusen takk!!!! Samme symptomer som meg bortsett fra at puppene mine enda ikke er ømme. Klem og lykke til
Gjest ibla Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Hvordan går det med dere andre i denne lite lukurative klubben "tester som blir positive etter tidsfristen"? Hvem er gravide, hvem er ikke? Jeg har ikke testet mere, IKM er ventet 16-19. november, foreløpig ingen TR i sikte. Skal prøve å vente med å teste til 20 hvis jeg klarer.
Gjest ibla Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 Æsj så dumt Må si jeg er lite imponert over QR, og babyornot, har aldri opplevd sånt med andre merker (CB og New Generation feks har aldri lurt meg til å tro at de er annet enn negative hvis de er det.. ) Nå ja. Jeg er avventende og venter på TR.
så gla' Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Nei, ikke akkurat imponert jeg heller. Har vel prøvd QR for et par år siden også, men kan ikke huske at jeg noen gang har fått sånne tester...Vel, vel Ønsker resten masse lykke til i den videre testingen og håper det blir bare positive tester fremover :-)
snuppelura-jente10 Skrevet 16. november 2009 #18 Skrevet 16. november 2009 Jeg har testet negativt, men ingen tante i sikte. Søte mannen min fikk jo veldig håp nå da. Så han har vært på flere apotek for å få tak i CB pluss, kjopte tre tester i dag og har en digital ligende. Så sant ikke tanta kommer så tester jeg nok de neste dagene:-) Kastet opp i hele natt og kvalm i hele dag. Sovnet flere timer på sofaen og har stikkinger i puppene, men dette kan jo være så mye. Aner ikke når IKM er, da jeg ikke har fått TR tilbke etter en utskrapning i uke 11 i august. Oppdater her da jenter, er jo veldig spennende. Masse masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå