Gå til innhold

Erfaringer med elektriske store biler til barn på 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de selger elektriske biler som går i 5 km/t.

Noen som har kjøpt det til barna sine?

Det er kanskje ikke noe julegavemateriale, siden en slik sikkert burde brukes ute.. Men er det noe særlig å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor mange minutter de går etter hvor mange timers lading. 10min kjøring og to timer lading fører bare til bråk hvis det er flere unger som vil ha sin tur (ved f.eks. besøk).

Skrevet

Min gutt fikk en sånn da han var litt over 2 år og han elsker den..

Tok ikke lang tid før han skjønte åssen han skulle kjøre den og vi er stadig ute og kjører med den og han er snart 3 nå.. Han har 3 gir på sin, en sein, en fort og rygging. vi pleier og kjøre hen til en fotball bane og der kan han kjøre fort er liksom det som er mest stas.. ei vennine av meg har en til sin gutt, men den er det bare 1 gir på så den liker han ikke, det blir får kjedelig rett og slett...

Skrevet

vi kjøpte en slik peg perego rocking på toys r us til jentene våre da de var 3. (plass til to i den) kan kjøre en time sammenhengende. den har blit utrolig mye brukt. vi bor på gård så her trenger vi ikke være redd for biler å slikt så de kan kjøre rundt å kose seg :) vi kjøpte den til jul til våre barn gikk fint det. de koster en del så er ikke noe man plutselig drar å kjøper sånn uten videre.

jeg kan i allefall anbefale den av peg perego. solid og plass til to helt fantastisk. den har også to hastigheter (med barnesikring) å revers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...