Gå til innhold

Bærum Sykehus noen?

monique82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg fødte førstemann på Bærum sykehus for to år siden, og syntes det var et flott sted å føde jeg.

Nå har vi flyttet til Oslo, så nå har vi fått fødeplass på Ahus til nr to. Men skal søke ABC på Ullevål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin? Jeg har termin 6. mai (foreløpig) og skal på UL 8. desember, blir spennende:):) Har ikke meldt meg opp på Oslo treffet da formen er sånn opp og ned for tiden og siden det blir bestilt bord så blir det kanskje vanskelig å melde seg på i siste liten. Du skal eller?

Godt å høre at folk er fornøyd med Bærum sykehus:) Jeg er førstegangsfødende og legen min glemte å sende inn søknad her i Oslo, så da blir det Bærum da gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppers!

Fødte på Bærum i 2008 og skal føde der også nå i mai 2010. Meget fornøyd med oppholdet på Bærum. Dessverre havnet vi på riksen, og dit skal jeg IKKE igjen! Da vil jeg heller til Drammen...

Skal på ul den 18 des. så det var en annen som skulle ha ul den dagen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte førstemann på Bærum og var veldig fornøyd med det.

Søkte om plass på Rikshospitalet denne gangen i og med at jeg bor like i nærheten... Men fikk beskjed om at der var det fullt, men det var egentlig like greit for jeg angret på at jeg ikke hadde søkt Bærum, så nå håper jeg det blir Bærum en gang i løpet av mai;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...