rosita2113 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg vet det ikke er vanlig i Norge. Jeg kommer fra et land hvor det er veldig vanlig. Har dere vært på babyshower før? Har dere noen tips. Har tenkt kanskje å gjøre det, men jeg er ikke sikker. Mannen min vet ikke hva det er, har aldri hørt om det. Mvh Rosita 32+5
Stjerna mi<3 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei=) jeg hadde det med min, men jeg skrev at det var en baby shower og så stilte jeg med mat og litt godt mens drikke måtte de ta med selv.. Synes det var veldig koselig=)
rosita2113 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Heisann. Gjorde du noe spesielt...noen leker eller noe sånt?
lillebie på`n igjen Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 i min venninnegjeng er det slik at bestevenninnen holder en overraskelses babyshower uten at den kommende mammaen vet om det eller når det skal være- da spleiser alle jentene på mat og det blir bakt en masse kaker - og alle spleiser på gaver. hos oss er det da vanlig å gi en kjempestor balje med masse forskjellige gaver som er pakket inn - med alt man kan trenge til en baby....klær, bleier, kremer ,tåteflasker , smukker osv og som regel en stor kake laget av bleier . vi har ikke hatt noe særlig med leker - mest babysnakk ) jeg holdt for min bestevenninne og hun holdt et kjempefint for meg for ca 3 uker siden ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå