Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Det står mellom 2 fornavn,mellomnavnet er vi helt sikre på men vil ha ett kortere forrann som er litt tøffere,selvom vi kommer til å bruke navn nr 2 til daglig(hvis det har noe betydning er det ett blandingsbarn som mest sansynlig blir litt mørk i huden)Etternavnet er ikke spessielt Norsk men heller ikke utenlands.. Maya Olivia Billie Olivia
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg sytes både Billie og Maya er veldig fine navn men de blir helt ødelagt av å ha Olivia på slep. Jeg synes det er helt uvesentlig om barnet er blandingsbarn eller ikke og hva hun heter til etternavn. Mån må velge et navn utifra hva det betyr og hvilken mening det gir foreldrene. Synes navn ofte blir gitt på overfladisk grunnlag. Forøvrig har du avsindig mange skrivefeil. Jeg blir helt ør i hodet av innlegget ditt...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Maya Olivia stemmer jeg for. Fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå