Gå til innhold

dumme drittmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en kar jeg har drevet p med i 3 mnd snart nå, nei vi er ikke sammen, men var vel på vei til å bli d...trodde jeg da.

sist helg drev han å sa at han savna meg og ville kose med meg osv.

hadde barnefri igår, så sendte på han ei melding dagen før om vi skulle finne på noe.

fikk ikke svar. og igår når jeg var ute på byen, traff jeg han på tur hjem, og han gikk sammen med e dame! han suste forbi meg og slengte meg såvidt et lite hei i forbifarten!

hva faen skjedde iløpet av den uka???

argh, jg ble så sint, må da jammen meg gåan og ha normal folkeskikk og bare si ting som de er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en drittsekk!

Men nå vet du i alle fall hvor du har karen, så du trenger ikke kaste bort mer tid.

IKKE la deg overtale til noe mer fra den kanten, hvis han skulle prøve seg med bortforklaringer.

Skrevet

skal ikke kaste bort mer tid på han nei. =)

jeg bare skjønner ikke hva som skjedde...det irriterer meg sånn.

men vil absolutt ikke synke til det lavmål å spørre heller..!

han har masse filmer her hos meg også, tviler på at han henter de, ofrer vel det for å slippe unna ;p

hi

Skrevet

gudbedre så mange mannfolk idioter som finnes der ute...er da jeg setter ekstra pris på den gode mannen jeg har kapra,så jeg slipper det tullet der mer

Skrevet

Er du sikker på at ting henger sammen slik du tror da???

Kan det ha vært ei vennine som hadde det vanskelig og henvendte seg til han? Det kan jo ha vært søstra?

Det er jo lett å tro at han har funnet ei anna, men det kan jo være noe annet bak det hele...

Ville nok ha tatt en prat med han og forklart at du trodde dere skulle bli sammen og skjønner ikke hvorfor han er ute med andre damer.. Ikke akurat sånn, men hjernen følger ikke med i dag.. Men jeg ville ha pratet med han..

Skrevet

Jeg ville nok ikke tatt kontakt med han nei.

Men hvis han skulle ha tatt kontakt, så hadde jeg nok fortalt han hva jeg trodde og mente om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...