Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei! Jeg er i dag 23+3 på vei og har begynt å lekke litt fra brystene. Det er helt blankt og litt seigt på en måte. Noen flere? :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg begynte med det på samme tid som deg sist (uke 24). Det er normalt at noen gjör det. Jeg hadde mye melk lenge med jenta min, så det kan jo være det er et godt tegn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå