Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 hvor mange skal dø eller miste fosteret før noen begynner å forstå at faktisk kansje vaksinen har noe med det å gjøre? dere forsvarer jo denne vaksinen uansett hva som skjer, er dere virkelig så naive?? halloooooo....
Elinlita Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Men kjære deg da. Er vi dumme? Fordi vi har et annet syn på ting enn deg? Eller fordi vi heller vil ha en uttalelse etter en evt obduksjon? Hvilken informasjon er det du sitter inne med som vi andre ikke har fått? Kan du fortelle oss mer om hva som er skummelt med vaksninen enn det legene våre kan? Og hvor kommer dette med at det er folk som har mistet fra? USA? Der de ikke engang får denne "farlige" vaksninen som vi får her i Norge. Der det har dødd såpass mange gravide av svineinfluensa.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Hallooooooo, kom over det! Dette er diskutert opp, ned og i mente og man kommer ingen vei uannsett! Så plis, for din egen del.... Bruk energien din på å tenke på noe annet!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Folk dør og folk mister fostre enten det er vaksine på gang eller ei. Det må på en måte lages en statistikk over det forstår du, og det er litt tidlig. Ca 40 personer får hjerneblødning i norge bare i dag, og hvis noen av de har vaksinert seg.... skal vi skylde vaksinen eller på at det er helt vanlig?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Vel vi vet at x antall har død av svineinfluensa. Vi VET at det faktisk medfører en viss dødsrisiko. Vi VET også at y antall mennesker har blitt alvorlig syk av svineinfluensa, med fare for livet. Enhver må få avgjøre hvilken risiko en ønsker å utsette seg selv for. Både når det gjelder influensa vaksine og andre medisiner. Diflucan som er en oral tabelett for sopp infeksjoner kan være dødelig, det samme med p-piller, ellers er det jo andre medisniner folk går på ved ulike sykdommer. Legemidler er ikke bare bare, men vi går jo ikke rundt å propper oss full av dem uten grunn. Kreft, cellegift. Kreften kan ta livet av deg, høy sannsynlighet. Cellegiften kan ta livet av deg, litt mindre sannsynlig. Cellegiften kan redde deg, lite sannsynlig. Men mange velger jo cellegiften så uansett. Jeg er i faresonen når det gjelder svineinfluensa. Anbefalingene jeg har fått er å ta vaksinen. Da følger jeg den! Jeg kan bli alvorlig syk om jeg får svineinfluensa, og det er rapportert dødsfall i min sykdomsgruppe. Skal jeg ta den sjangsen? Jeg som har små barn jeg skal se vokse opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå