Gå til innhold

syte innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker bf noe mer, jeg har mistet alt av følser for han men samtidlig så vil jeg ikke gi slipp på han, men skal jeg klare meg med økonomi osv så ser jeg ingen utvei igrunn! jeg er matmor for han på en måte føler jeg.

Det er jeg som betaler ALT! mat, hus, telefon,biler, røyk til han!, ting til Dennis, regninger, ja i det hele tatt! pengene hans får jeg ikke vite hva går til, men jeg merker ikke noe til dem. Han hjelper ikke til med sønnen vår uten at jeg ber om det, jeg spør: "vil du holde dennis litt?" ha sier bare:"ja, skal bare ut og ta en røyk først" what?! nei da kan jeg ta han selv:) ikke at gjør meg noe da, jeg elsker og kose gullet jeg:)

Det er ille synes jeg at jeg må be en mann på 21år om at nå man han skifte og nå må han dusje, nå må han barbere seg, nå må han rydde opp etter seg. det er så ille at det kan gå 2uker før han skifter klær (blæh) og han gå lenge før han dusjer. jeg blir kvalm jeg altså.

Jeg er veldig nøye på hygiene selv og veldig rydding og hater alt av rot og møkk igrunn.så dette er jo bare fulstendig kræsj!!!!

Men er så redd for hva andre vil mene vis jeg gjør det slutt..

noen som har det likt eller som hr opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det du liker ved han da? hvorfor er dere sammen? hvorfor tror du at han ikke vasker seg osv? kan han være deprimert?

men hvis du bare ikke har følelser for han og dere har prøvd å redde forholdet og jobbe med det uten bedring, så er det kanskje ikke vits i å fortsette?

hva skulle andre mene hvis du gjør det slutt? og hvorfor bryr du deg om dset?

Skrevet

Nei, har ikke opplevd noe sånt.. men hadde jeg gjort det hadde jeg nok kastet tingene hans ut på plæna hvis han ikke skjerpet seg etter en advarsel!

Skrevet

Er vel sammen for sønnen vår sin skyld tror jeg , hvertfall fra min side.

det at han ikke vasker seg er nok fordi han er lat, om han er deprimert det vet jeg ikke for det ville han ikke sagt uansett.

ja vi har pratet utallige ganger om dette og det er bra i noen dager, selv om da er han falsk på en måte, også er det pån igjen..

vi bor på et lite sted og folk prater veldig, og jeg vil ikke ha noe dårlig "rykte" pga sønnen min. redd for å få høre at jeg er dårlig mor eller noe sånt.. vet ikke helt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...