Gå til innhold

Dere som har hatt svineinfluensaen i hus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere klart å unngå at alle i husstanden har blitt smittet, og hva gjorde dere for å begrense smittemulighetene?

Mannen min ligger nå sannsynligvis smittet av svineinfluensaen. Han er ikke så dårlig at han ligger rett ut, men har fått beskjed om å holde seg mest mulig på et rom for seg selv for å unngå å smitte oss andre. Vi har en liten baby på knappe 2 mnd i huset, et barnehagebarn og en skoleunge. Jeg er skikkelig redd for at de skal bli smittet. Ingen av oss har fått tatt vaksine enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nok hatt den, i følge legevakten men uten testing da.

Vi var 2 som ble syke, og minste skolebarnet har holdt seg frisk. Gjorde ikke mer enn å ha spritvasken klar hele tiden, og så var ungen mye med venner:) Kuttet nattakosen, og for nær kontakt.

Skrevet

Vi ble syke alle sammen bortsett fra den som er vaksinert.

Men munnbind og isolasjon hjelper, får han den kraftige hosten vi har hatt her kan han jo prøve å hoste ut av et vindu el.l.

Skrevet

Vi gjorde ikke noe spesielt for å unngå smitte, men likevel er det kun lillemann som har blitt syk så langt.

Skrevet

Vi har ikke gjort noe som helst her i huset da jeg mener det nesten er umulig å holde seg unna snørr, tårer, sikl, host og nys fra en 2 åring og en 1 åring......De trenger jo oss som foreldre masse når de er syke. Og holde flasker og smokker og diverse unna de to små, er også noe vi ikke har vært strenge på da det er umulig å ikke bli smittet.

Ellers har mor i huset hatt symptomer på influensa og der med holdt seg unna jobb for å begrense smittefare.

Ellers har vi ikke blitt syke, men begynte å spise Tamiflu tidlig, samme dag som jeg merket noe i halsen.

Pappaen har ikke merket noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...