fostermor*stolt mamma* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 jeg holder på å dø... ingen triks virker her så jeg lurer på om noen har et forslag på hva dere tror skjer når jeg skal på poliklinikken på føden på onsdag? Bør jeg vente med å kontakte dem til da? Eller skal jeg ringe på mandag? noen som har blitt satt i gang her? Ble strippet på mandag og ikke i helsike om jeg skal det igjen!!!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 ja er laaange dager. Det jeg har fått beskjed om ang overtidsktr på sykehuset er at da tar de ctg/sparketest og lege kommer og tar ultralyd, tror de sjekker om du er moden. Spørs hvilken føde avd du tilhører men i bergen setter de nødvendigvis ikke i gang på overtidsktr. Tror de er mer "liberal" andre steder. Ang om du skal kontakte de så må du jo gjøre det hvis du synes du merker mindre liv har blødning etc, ellers så tror jeg ikke de tar deg inn. Men som sagt dette kommer jo gjerne an på hvilke føde avd du tilhører. masse lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå