Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Er sosionom og jobber i barnevernet!! Synes jeg har en av verdens viktigste jobber og ELSKER virkelig arbeidsoppgavene mine! Men, etter å ha lest her inne noen måneder forstår jeg dessverre at folk ´rundt om i vårt avlange land har et noe forvrengt bilde av hva vi jobber med! Her skal folk anmeldes over en lav sko eller så er ABSOLUTT ALT barnevernet står for feil! Blir så utrolig oppgitt over all ukunnskap som finnes om barnevernet!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 bra du trives i jobben din! det er flott tror ikke du kan ta denne siden som så veldig virklighetsnært
blond Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Barnevernet har absolutt en stor jobb å gjøre når det gjelder informasjon til befolkningen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Nei, det har du kanskje rett i. Dette forumet representerer nok ikke allmennhetens syn på barnevernet! Og godt er det :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Ja, det er min konklusjon også! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå