Gå til innhold

Hjelp, bekkenet løsner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg litt "slarkete" i bekkenet noen uker, men nå begynner jeg å bli invalid føler jeg. Er i uke 36+4, andregangs, husker ikke dette fra sist.. Kan det være tegn på at fødselen nærmer seg? Stakkars de som har bekkenløsning med gangproblemer hele svangerskapet! Føles som jeg skal gå i oppløsning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning er noe dritt, det kan jeg skrive under på..!

Tror ikke det er noe varsel om fødsel, spurte fysioterapeuten sist om det. For jeg har blitt så mye verre, om det er fordi babyen åler seg lengre å lengre ned tenkte jeg..Det skulle ikke ha no å si sa han da.

Men om det ikke er bekkenløsn. vet jeg ikke altså =)

Skrevet

Hvis det er bekkenløsning så har det ikke noe med at fødselen nærmer seg.

Uff, heldigvis er det ikke mange uker igjen da hvis det er noen trøst!

Skrevet

høres jammen ut som slik bekkenet mitt oppførte seg i uke 18! var på krykker en ukes tid til manuellterapeuten min fikk jobbet venstresiden opp igjen (har slarkete ledd i utg.pkt, så min bekkenløsning innebærer at venstre side av bekkenet sklir ned og bakover, så går til manuellterapi en gang i uka og fysio en gang i uka)

så jeg vil si at symptomet "revningsfølelse" kan indikere at bekkenet er litt ute av stilling... er i alle fall slik for meg hele tiden...har hatt bekkenløsning med gangvansker siden uke 10 (er 31+5)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...