Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 ensom enn nå når jeg er gravid. Er blitt mang en lørdagskveld aleine foran tv og dataskjermen. Skal bli godt når lille kommer til verden, og jeg har selskap hele tiden.
blond Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hva er annerledes i livet ditt som gravid siden du føler deg så ensom?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Ingen pappa inne i bildet? Trist at man skal være ensom i svangerskapet da. Håper det blir bedre når babyen kommer ut:-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 du er ikke sammen med barnefaren. .? jeg synes nesten du er litt heldig... jeg er sammen med barnefaren men sitter alikevell alene i helgene osv...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 det som er anderledes er at vi bor utpå en liten bygd hvor hans familie er fra. Her finnes det ingen på min alder, så den eneste jeg omgåes med i fritiden er kjæresten min. Men han er ikke gravid, så han benytter helgene til å feste og kose seg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jo, jeg er sammen med barnefaren. Men som deg, sitter jeg også aleine hver helg. HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 hvorfor i helvette er det slik!!!!! jeg blir så utrolig forbanna på han noen ganger at jeg sier at han bør flytte ut! er det slik at du føler du bruker alle dine penger på hus og hjem og dere mens han bruker alle sine på seg selv...??? vi fortjener ikke å sitte alene bare fordi det er vi som er gravide... grrr
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Det går jo ikke an?? Lagde du barn alene du eller? Lurer på hva som rører seg i hodet på de vordene pappaene som gjør sånt jeg da. Når babyen er født da og avhengig av deg, skal han ut på lørdager da også, eller skal han være hjemme med familien sin da? Nesten så jeg har lyst til å gi de et tupp bak!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Ja, sånn er det her å. Jeg bruker de fleste pengene mine på ting til hjemmet og utstyr til babyen. Å når jeg en sjelden gang ber han om penger til noe til huset, så mener han det er totalt unødvendig. Det som er prioritet hos han er : spill, øl og festing. Hadde lyst å lage babyrom, kjøpe fine gardiner og en fin gulvmatte osv, men også dette er helt unødvendig å bruke penger på. Vi kan vel bruke noe gammelt eller noe vi kan arve fra svigermor. Blir sprø.. Ja, man skulle nesten tro at man er alene om alt. Om det er slik når babyen kommer, å han tror at han kan fly på byen hver helg, så skal han se at både jeg og ungen hans ikke blir her lenge. Når man allikavel er aleine hele tiden, så kan man like gjerne bo alene også.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 jeg har kjefta og sagt i fra på mange forskjellige måter flere ganger men virker ikke som om det går inn i den trange nøtta.. ! Det er nok best for hans del at han bare er redd, for viss dette fortsetter etter fødselen flytter jeg fra han til en annen by! han sier han gleder seg kjempe masse han også, men han tror visst det er en bestillingsvare....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #12 Skrevet 14. november 2009 er så utrolig enig! det føles ut som en ekstra utgift å være i t forhold til tider... blir uuutrolig lei meg å enda mer forbanna!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #13 Skrevet 14. november 2009 Ja, de tror det. At alt ordnes av seg selv, alt utstyret osv.. det kommer bare flyvende på gullputer uten at man trenger å gå i butikken for å handle det eller betale for det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 Tror det er bedre å være alene enn å føle seg alene, når man ikke er det.. ta han med på handling, så får han se hva det koster å handle inn det babyen trenger.. som anonym over her sier tror de det er gratis. Lykke til, Håper det går bedre med dere når barnet kommer iallefall.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #15 Skrevet 14. november 2009 vi har det sånn vi å.. Bf har aldri så lenge vi har vært sammen vært noe spesiellt party menneske, men siden vi fant ut jeg var gravid har han vært ute HVER helg... Ofte uten å si fra, og gjerne uten og komme hjem før dagen derpå .. Ikke meningen å være hønemor, men finnes vel grenser...?? Sitter hjemme nå og lurer fælt på om han kommer hjem i kveld...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #16 Skrevet 14. november 2009 han sier i vertfall fra hos meg,føler jeg.. men det er jo fordi jeg krever det. og viss han sier at han ikke kommer hjem at han skal sove over hos kompiser, (vi bor et stykke unna) så blir jeg forbanna og sier, nå skal vi starte en familie og da bør du oppføre deg deretter også! kom hjem og sov i din egen seng. og hvordan han skal komme seg hjem er noe han burde tenkt på før han dro ut. ikke mittproblem. ..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #17 Skrevet 14. november 2009 Kjenner til problemet. Sambo har invitert svigermor på middag i morgen. Koselig det, men vil jo gjerne være litt uthvilt da, så jeg spurte om han kunne komme hjem litt tidlig fru innflyttningsfesten han skal på i kveld, rundt 12-01 tiden. Om han kommer hjem etter at jeg har sovnet våkner jeg nemlig, og får ikke sove igjen før i 7-8 tiden om morgenen. Så da står det mellom å holde seg våken til han kommer hjem eller bruke hele formiddagen på å prøve å sove, noe som skjelden går bra. Jeg har problemer med å sove fra før, og nå som jge er gravid med 3 uker til termin og bekkenløsning så er det ikke akkurat bedre. Dette vet han utmerket godt, og likevel får jeg beskjed om at disse søvnproblemene mine, de må jeg gjøre noe med. Dessuten hadde han tenkt seg på byen etter festen, men munlig han kan være grei å komme hjem lit før allt stenger, om det er kjedelig på byen. Dette er en diskusjon vi har ganske ofte, for gud forby at det skulle gå utover HAN at JEG ikke kan gå på byen! Det er jo ikke hans problem. Og han kan ikke forstå hvodan min fredag og/eller lørdag skulle bli noe bedre av at hans blir ødelagt fordi han må sitte hjemme med meg å se film eller noe. Fram til for en drøy måned siden var han på byen hver eneste fredag og lørdag, og gjerne en dag eller to i løpet av uken. Da hadde jeg prøvd å få ham til å forstå at dette var et problem så mange ganger at jeg til slutt tok det opp forran svigermor. Det hjalp litt, så nå er han ofte hjemme fredag eller lørdag hver helg, men han gjør det til gjengjeld helt klart at han har offret kvelden sin for meg, og med mindre jeg klarer å komme på noe å gjøre som han har lyst til (foreslår spille spill, se film, lage god mat, gå ut å spise (men det er vist bortkastede penger, selv om han hadde brukt minst like mye på alkohol om han hadde gått på byen), gå på kino osv) så ender han i stor grad med å sitte på kontoret sitt å spille pc spill. Hvorfor forstår ikke menn at mye faktisk forandrer seg FØR babyen blir født? At de ikke barekan kjøre på som før helt fram til fødselen...? *frustrert*
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #18 Skrevet 14. november 2009 jeg hadde gjort det slutt viss det var meg. .jeg trodde jeg hadde det ille men dette her ble jeg helt sjokkert av! at noen kan behandle et annet menneske på den måten der er hårreisende!!! hva lærte mora hans han om folkeskikk og respekt for andre.. ?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #19 Skrevet 14. november 2009 Og hvorfor i all verden finner dere dere i dette? Det lurer jeg på.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #20 Skrevet 14. november 2009 uff ...det høres veldig frustrerrende ut.... Jeg er glad for at verken jeg eller mannen min liker å gå på fest alene..jeg synes at å være sammen på fester bevarer vår kjærlighet og når jeg endelig klarer å bli gravid (!)håper jeg at han blir hjemme hos meg som han gjør nå hvis jeg ikke er i form for det ... Han ville ikke engang gå på julebor uten meg.. Dere kan si hva dere vil men for meg er det så bra...vi går selvsagt på jentekveld eller guttekveld( men ikke på byen fordi ingen av oss driker) bare rolige kvelder på kaffe eller hjemme hos en vennine...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #21 Skrevet 15. november 2009 kanskje pga kjærlighet og slikt.. har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå