ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Trenger et lite håp her:) Kan ting bare starte helt ut av det blå? eller har det liksom jobbet seg opp, og gått over til rier? Til dere som har prøvd dette før...
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 på min førstefødte for 14 år siden, så kom riene helt ut av det blå- uten noen forvarsel eller noen tegn i forkant. Våkna plutselig midt på natta av en ukjent smerte;) Ja så det KAN komme plutselig:)!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 For meg jobbet det seg opp, men har hørt om andre som har fått riene kastet på seg. Det er så individuelt, så det er egentlig umulig å gi deg et svar. Men, ja, riene kan starte helt ut av det blå Lykke til.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Det er beroligende å høre:) Da er det håp:D Hehe.. ut kommer han vel engang uansett, så må nesten bare vente til han er klar:) Fokusere på noe annet enn fødsel! Blir lange dager når man liksom må innom bim.. og se nedtelling av dager hver dag.. og da er ikke overtid kalkulert inn!;p
Mina06+Mats09 Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Forrige gang bare bråvåknet jeg mitt på natta av at det var i gang, null forvarsel i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå