ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Fikk nettopp tlf fra fastlegen min nå på en lördag! Hun hadde fått svar på svineinfl.pröven som ble tatt på tirsdag, og den var positiv! Hadde ALDRI trodd det hverken jeg eller legen... Hun hadde feber mellom37,5 og 38,2 2 kvelder forrige helg og har hostet litt og blitt litt forkjöla, men i helt fin allmenntilstand. Var fram og tilbake om jeg skulle ta en svinepröve eller ikke, så tenkte jeg på tirsdag at jeg kan jo ta en pröve, for sikkerhets skyld, siden ikke jeg har fått tatt vaksinen (er i 1. tri.). Legen sa hun regnet IKKE med at det var det, men tok pröven nærmest fordi jeg ba om det, så det gjorde ikke noe å sende henne i bhg om hun var i form. Hun sa jeg kunne ta Relenza hvis jeg önsket, men en overlege hadde sagt til henne at han hadde ikke gitt det om han hadde en kone som var 6 uker på vei... Skulle ha Tamiflu i beredskap om jeg fikk symptomer. jeg skal ta antistoffpröve på mandag, for å se om jeg har hatt det, siden jeg hostet mye osv for 3 uker siden. Er det mulig!? Hadde jeg aldri trodd! Da er det tydelig at dette kan gi helt milde symptomer som forveksles med forkjölelse også. Tenk om hun har smittet andre også..
Lavendel*06*10* Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Ja.. Det er som vanlig influensa.. Noen får mer plager enn andre.. Flott at ho ikke har vært mer syk, å deilig å vite at han er ferdig med det! Trur alle her i huset har hatt sin tur å.. Deilig å slippe å tenke mer på vaksine driten !
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Ja, det kan jo hende jeg og har hatt det. Hadde vond hals for 2 uker siden, og för det hostet jeg lenge... Håper jeg har hatt den, så slipper jeg vaksinen. Håper iallefall ikke at jeg får det nå da, i en mer heavy versjon...
Lavendel*06*10* Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Her har både jeg og guttungen hostet veldig i over 2 uker. Guttungen har hatt litt feber de siste dagene men ellers i god form. Mannen min blei akutt dårlig for 3 dager siden , med høy feber , oppkast og diare. Dro til legen og fikk beskjed om at det var svineinfluensa. Så vi satser rett og slett på at vi andre har hatt det å !
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Like greit dere har gjennomgått den i en mild form, så slipper dere vaksinen. Jeg slipper i allefall å vaksinere 3-åringen...
gravid me nr 8 :-) Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 her har både jeg,mann å datteren min hatt d....jeg fikk først å jeg er 8+2,så fikk datteren min på 11 d også mannen min..vi tok prøver å fikk tlf på fredag om at d var positivt,jeg brukte ingenting å ikke mannen heller..jenta vår fikk tamiflu men,måtte stoppe d pågrunn av bivirkninger som endra attferd å hallusisjoner...men nå er vi så å si friske deilig å få d overstått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå