beggeto Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei! Holder på å vaske ned huset, og siden jeg ikke har hatt hus så lenge enda må jeg tenke meg godt om for å huske alt. Lager nå en sjekkliste sånn at ikke ting blir glemt. Et eksempel er vannlåser som kan bli ganske ufyselige viss det plutselig går et par år før man renser dem... Andre ting jeg kommer på er ventilatorer, filter i vaskemaskin osv. Hvilke ting kommer dere på som er lett å glemme? Vil gjerne ha mange innspill og nevn gjerne hvor ofte de aktuelle tingene bør gjøres. På forhånd tusen takk!
Rampongi Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 toppen av kjøkkenskapene, bak radiatorer og oppå dørkarmer
3småtroll♥ Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Inni kjøleskapet, inni kjøkken- og baderomsskap. Det bør jo gjøres mer enn en gang i året da;) Doseringskammeret på vaskemaskinen. Det gjør jeg ca en gang i mnd, men n¨å vasker vi myyyye klær også... Ellers er det jo tak, vegger, dørkarmer, lister over alt, bilder, peisen/ovnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå