Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hva ønsker dere til jul? Sitter her å skal skrive ønskeliste til min mann.. å lurer på.. hva ønsker jeg meg?!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Dette har jeg kommet på av ting jeg önsker meg: Digitalkamera Flanellpysjamas Stövsuger m/inkludert håndstövsuger på (ca 1500,-) Nytt Geni brettspill Bra hårföner
Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Min ønskeliste til min mann: - Ny tapet til kjøkkenet - Nye dørhåndtak Det han skal få av meg: - Spiker i de listene som har falt av på kjøkkenet - Tapet til entreen - Maling til soverommet. Jada, vi er nok kjedelige, men pengene våre går i hvertfall til noe vi har glede av lenge;)
velsignet med to Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg ønsker meg -symaskin -kunnskapsspill -div. kjøkkenutstyr som er enten ødelagt eller ikke-eksisterende pdd. i dette hus -vinterjakke -treningstøy/-sko (meget slitt det jeg har, men blir vel ikke nytt til jul siden jeg er gravid)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Takk jenter har ønsket meg turklær nå faktisk. Kjekkt å ha når d blir mange trilleturer i de kalde månedene februar,mars å april.. =)
Sjokolademonster Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 elektrisk tannbørste aerobik sko gavekort på et sted der man får kjøpt gravidklær abonement på gravid
Fruen+jente okt.10 Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Gode vintersko (type Sorel Cumberland - har bestilt fra xxl, halv pris i forhold til eurosko:D ) Ullundertøy kommer alttid godt med Brødrister Store laken Naturligvis bebis i magen Wokpanne Ny stekepanne med teflonbelegg Skihansker Min man får heimestrikka OL 2010-genser av meg, i tillegg til ei skikkelig god og varm ullskjorte! Ca 1300 kr + timene det tok og strikke genseren!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2009 nice! sku gjerne hatt ditt strikke talent alltså, hadde vært kjempe kult å kunne gitt en slik genser mange gode ønsker her. blir spennende å se hva vi får under treet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå