<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg sitter her og vet at jeg kan gå i fortidlig fødsel når som helst.. I natt gikk kynnerene over til smerter i korsryggen, menssmerter og jevnlige tak som kom vert 7 min.. Og var ubehagelige. Har også mye smerter i underlivet.. stikkninger og press.så dabbet det av og kl seks sovnet jeg og det er ikke lenger vondt, vondt. Slimproppen har gått og vet at jeg er moden og begynt og åpne meg.. Er i uke 35 og er sliten av lite søvn og mye ubehag.. Kan dere fortelle meg litt hva dere opplevde før fødsel? Hun lille ligger langt ned og legen kunne kjenne hodet under gu undersøkelsen.. Har mye kynnere og fått beskjed om og ta det rolig... Men kynnerene kommer alikevel. Noen som har opplevd dette? Er førstegangs. Forsto på legen at vi skulle håpe på en uke til vis jeg var "flink til og ta det rolig"... Håper noen tar seg tid til og svare.... SLITEN og trøtt...
Sjokolademonster Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg fødte 3 dager over termin sist, så blir jo ikke det samme, men min opplevelse av fødsel var slik: De første 5 cm åpnet seg hjemme, hadde da "rier" med 6 min mellomrom hele natten. Det var slik at jeg var våken, men kunne ligge noenlunde i ro. Kjente først på morgenen at dette måtte være fødsel, da fikk jeg en kraftig rie og begynte å blø litt. Komsom nevnt inn med 5 cm. Da tok det ca tre timer til han var ute :-) Vannet tok dem rett før jeg skulle begynne å presse. Ikke sikkert dette hjalp noe særlig, men så at du ikke hadde fått noen svar og kanskje hjelper det?? Jaja.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå