Gå til innhold

Å kjæreallverden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2. svangerskapet går så utrolig fort!

Nå er jeg innefor den "fødeklare" sonen og erta kan jo komme når som helst gitt. Bare mindre enn 2 uker til fødselen blir satt i gang, om jeg ikke skulle komme igang selv... Det er litt fjernt å tenke på.

Og her er jo alt bare kaos!!

Den berømte fødebaggen er absolutt ikke pakket (omtrent ikke påtenkt), så det kan jo bli hysterisk morsomt om fødselen plutselig skulle gå i gang. (meget rask fødsel sist og ingen tid til pakking for å si det sånn)

Klærne er såvidt på vei inn i vaskemaskinen og sengeklær, bilstoltrekk, vogntrekk osv er vel ikke påtenkt å vaskes engang ennå...

Jeg har jo så VELDIG god tid jeg ;)

Jeg kommer til å savne å være gravid! Jeg tror alle forventer at jeg skal være lei nå, for det eneste spørsmålet jeg får hele tiden er: "Å nå er du sikkert lei" Men jeg er absolutt ikke lei i det hele tatt. Jeg gleder meg veldig til den neste "epoken" med en liten gutt som skal få all min oppmerksomhet, men jeg kommer til å savne graviditeten :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg, det er noe helt spesielt å være gravid. Jeg tar meg også i å savne magen og sparkene der inne.. Nyt de siste dagene med magen du. Snart har du gutten din her :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...