Neverstill Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 jeg tror jeg har kjent.. uke 15 .. er andregangs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mib83 Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Kjente bevegelse forrige helg. 13 veker.. Synes det var veldig tidlig, men var til jordmor, og ho sa det var nok babyen eg kjente..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monique82 Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, det tror jeg nok helt sikkert jeg har. I de siste dagene, noe hver dag og jeg er førstegangs:) Er litt usikker selvfølgelig,men kjenner forskjell på dette kontra luft liksom:) Morsomt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammantilE&E Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har også kjent liv nå, lille vennen... er i uke 16. Var litt usikker i starten, men nå er jeg HELT sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pagoda m/ny spire Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 er tredjegangs men, er alikevel ikke sikker på om det er spira eller luft i magen jeg kjenner. er 16 uker nå! men i løpet av et par uker nå så tror jeg at det er uten en hver tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Del Skrevet 22. november 2009 ja, meiner eg har kjent liv nokre ganger siste halve veka. ikkje spark, men meir bukting, som når dei snur seg. Skjer om eg sitt veldig sammenkrøka så det blir trang ved magen. Er 13 veker i dag. Venter nr 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 22. november 2009 #7 Del Skrevet 22. november 2009 har kjent liv (dunking) siden jeg var i uke 12, og fikk det bekrefta hos legen med doppler (hu hørte babyen sparke når jeg sa ifra ) nå kjenner jeg det nesten hver dag og er i min 15ende uke (14+2). Kjente det tidlig sist gang og , var da 14 uker på vei, som visstnok er tidlig som førstegangs, men denne gangen var det veeeeldig tidlig:) men veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå