Hegemus Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 jeg får helt fnatt av disse murringene altså!!! Noen som har noe positivt å si om dem?? Jeg går på progynova,å da begynner jeg vel ikke å blø før jeg har slutta me dem eller??? Help..
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei ) Det kan være festesmerter....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Livmoren jobber...enten fordi den får tilsatt de hormonene den gjør eller fordi den er gravid... ..altså ingen fasitsvar, men da er det jo noe som skjer og det er bra...
Phoenix1 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Håper de to svarene du fikk her oppe stemmer.... Masse murringer te meg og....Mest om morgenen og litt om kvelden. Sist forsøk fikk jeg mensen 14 dager etter uttak. Det e i morgen.....
Katten74 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Har også disse murringene. Man blir jo gal av mindre!! Satte inn mandagen, og må enten vente en uke til testen, eller så kommer mensen onsdag-torsdag... Vi satser på IKKE:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå