<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg sitter her og vet at jeg kan gå i fortidlig fødsel når som helst.. I natt gikk kynnerene over til smerter i korsryggen, mens smerter og jevnlige tak som kom vert 7 min.. Og var ubehagelige. Har også mye smerter i underlivet.. stikkninger og press.så dabbet det av og kl seks sovnet jeg og det er ikke lenger vondt, vondt. Slimproppen har gått og vet at jeg er moden og begynt og åpne meg.. Er i uke 35 og er sliten av lite søvn og mye ubehag.. Kan dere fortelle meg litt hva dere opplevde før fødsel? Hun lille ligger langt ned og legen kunne kjenne hodet under gu undersøkelsen.. Har mye kynnere og fått beskjed om og ta det rolig... Men kynnerene kommer alikevell. Noen som har opplevd dette? Er førstegangs. Forsto på legen at vi skulle håpe på en uke til vis jeg var "flink til og ta det rolig"... Håper noen tar seg tid til og svare.... SLITEN og trøtt...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2009 Ingen?? hmmm...
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde ingen tegn på fødsel før fødselen var igang. Våknet med murringer på morgenen, så gikk slimproppen i do. Murringer gikk over til rier iløpet av dagen, og i 22-tiden dro vi på føden. Lå med rier med økende styrke i halvannet døgn etter det før han endelig var ute.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Tuuuusen takk for at du tok deg tid bolledeig! ) Klem til deg... setter pris på alle som deler med seg...
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Det var da så lite. Lykke til! Håper du klarer å holde babyen inne en ukes tid, ihvertfall Men det går nok bra uansett, skal du se!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2009 Takker, ja jeg får håe på det. ) jada, føler meg godt passet på så. Snakket med de på føden i går. Hyggelige damer som jeg vet vil gjøre det de kan for at jenta skal få en ok start selv fem uker før. hun er jo relativt ferdig. Er bare lita enda.. Og kan ha litt problemer med sugerefleks og det å holde på varme. Så ordner seg nok. Men, greit og være forberett på at det kan gå mot fødsel.. ( nesten så jeg ønsker noe konkret skal skje så jeg har noe og forholde meg til... tenker jo på at hun har det best inne i magen.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå