Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har allerede fått litt mage, er i min 12 uke. I går møtte jeg faren til ei venninne på butikken og han hadde ringt til sin datter etterpå for å spørre om jeg er gravid. Begynner å bli vanskelig å holde det skjult for alle. Har fortalt det til de nærmeste men venter med at andre får vite det til jeg har vært på UL neste mandag. Ser at det kan bli vanskelig, liten bygd hvor ryktet fort kan gå. Andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 11 uke og har gitt opp å holde det hemmelig... I tillegg måtte det tilrettelegges på jobb for meg pga svineinfluensaen. Å magen er kommet, var å kjøpte meg gravide bukse i går:-)

Skrevet

så koselig da:) Men skjønner det er kjedelig om dere ikke hadde tenkt og si det enda....:S

Skrevet

ikke noe problem å skjule det. Er også i 12 uke. er oppblåst på kvelden bare..

Skrevet

Magen har kommet ganske mye allerede her..er 8+5 idag..Og er redd jeg ikke kan skjule det stort lenger.. Synes det er vanskeligst i forhold til familien, for mamma er veldig på meg med å ikke si noe til småsøsken..så de tror vel jeg har blitt skikkelig feit med bollemage da:S

Skrevet

Jeg fant ut at jeg er gravid i dag (!!!!:-), og føler allerede at magen er på plass, 4 uker! Sist gang ble jeg veldig oppblåst de første ukene, og det ser ut til at det er samme trend denne gangen. Så jeg kommer nok til å slite etterhvert tror jeg.. huff...

Skrevet

Her også har magen kommet. Er 11+4 idag! Fortsatt litt vanskelig å se om det bare er fordi jeg har blitt feit eller om jeg er gravid tror jeg, men heldigvis vet jeg bedre enn folk jeg treffer! :D Skal på UL onsdag som kommer og skal til svigers i en liten bygd på torsdag, håper alt ser bra slik at vi kan slippe nyheten til resten av familie og venner når vi er der! :) Vet hvordan det er med rykter på slike steder,så vi har bevisst latt være å si noe til flere enn vi følte vi måtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...