Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg er 26 uker på vei, og kjenner spark og bevegelser mange ganger for dagen, men kun når jeg ligger eller sitter. Jeg har aldri kjent spark når jeg står oppreist,dusjer eller går.. er dette unormalt ? (jeg har ikke foranliggende morkake)
Kleint Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Helt normalt. Kjente veldig sjeldent spark da jeg var i bevegelse selv. Babyen sovner av din bevegelse.
Elinlita Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg er 24+6 og har kjent liv i 10 uker nå, likevel veldig sjeldent når jeg står. Aldri kjent det når jeg går, dusjer osv. Tenker dette har noe med at når jeg beveger på meg, så sover han. Når vi legger oss om kvelden sparker han mye, det samme om morgenen, men hvis jeg da begynner å snakke med samboer gir han seg. Slutter jeg da å snakke så begynner han igjen. Det er nesten som om han slår seg til ro når han hører meg. Kanskje det er slik med din lille også? At han liker at du vogger han (beveger på deg) og at han liker at det er lyder (f.eks dusj, stemme osv)?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Takk for svar dere to ! Det var godt å høre at det ikke er bare min rakker som liker å ha mamma'n sin i bevegelse. Rart å tenke på hvor fort de sovner/slapper av.. med en gang jeg reiser meg så er han helt rolig, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå