quiquita Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Er på overtid, og er litt bekymra og vil gjerne snakk med noe helsepersonell nu på kvelden! Ringer jeg føden eller legevakte? Bekymrer meg helt sikker unødvendig men blir folk oppgitt når man ringer med "tulleproblem"?
mammas skatter <3 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 ring føden... de har vel mest peiling angående graviditetetn...... de e der for å hjelpe. bedre¨å ringe en gang for mye enn for lite.....
quiquita Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Æ ringte, og nu skal æ inn på sjekk på sykehuset! Uff, æ føl mæ heilt hysterisk, og vil ikke sløs med tida til de på føden!!
mammas skatter <3 Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 bra du får komme inn.... bedre å få sjekka d enn å gå urolig. ikke bra for verken d eller babyn din.... lykke til.... håpe å høre om d gikk bra...
quiquita Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg ble undersøkt på alle mulige måter på sykehuset! Godt å få konstantert at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for, jeg trudde jeg lakk fostervann! men det var bare utfloden som hadde forandret seg veldig. Så nå har jeg fått omvisning på føden, noe som jeg ikke har fått før og blitt sjekket for modenhet. Om jeg forsto legen riktig, så var jeg vist moden og hun viste nå ikke helt om det skulle bli nødvendig for meg å få en time for overtidsvurdering! Vell brukte timer en lørdagskveld
mammas skatter <3 Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 d va bra da bli d vel ikke lenge til baby kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå