Gjest Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Lurte på følgende: Er gravid og blødde kjempemye neseblod i dag, det bare raaaant, ned i halsen også(ganske mye), jeg er rhesus minus(eller negativ heter det vell)og lurte på om det har noe å si for ungen at jeg svelgte mye blod?? Eneste jeg har fått beskjed om er at hvis jeg begynner å blø fra underelivet må jeg ta kontakt....
LilleKnott Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei! Jeg blør ofte neseblod. Snakket med lege og jordmor, har fått beskjed om at det ikke er farlig. Og at blodkarene i slimhinnene er tynne nå. Tror ikke det har noe å si ang hvilken blodtype man har i forhold til neseblod. Snakk med lege/jordmor? Jeg har kjøpt nese plugg på apoteket, de hjelper! De stopper det nesten med en gang.
spireliten Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 jeg har blødd enormt mye neseblod under denne graviditeten. Det kan plutselig bare begynne å renne. Da tar det ei stund før det stopper igjen. Hadde en periode hvor jeg blødde 2 ggr pr uke i en mnd. Det starter når jeg er veldig sliten og stressa. Nå er det lenge siden sist. Bank i bordet. Er visst ikke farlig. Men om du blir mye plaget over lang tid kan det være greit å få sjekka blodprosenten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå