Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på følgende:

Er gravid og blødde kjempemye neseblod i dag, det bare raaaant, ned i halsen også(ganske mye), jeg er rhesus minus(eller negativ heter det vell)og lurte på om det har noe å si for ungen at jeg svelgte mye blod??

Eneste jeg har fått beskjed om er at hvis jeg begynner å blø fra underelivet må jeg ta kontakt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blør ofte neseblod.

Snakket med lege og jordmor, har fått beskjed om at det ikke er farlig. Og at blodkarene i slimhinnene er tynne nå.

Tror ikke det har noe å si ang hvilken blodtype man har i forhold til neseblod. Snakk med lege/jordmor?

Jeg har kjøpt nese plugg på apoteket, de hjelper! De stopper det nesten med en gang.

Skrevet

jeg har blødd enormt mye neseblod under denne graviditeten. Det kan plutselig bare begynne å renne. Da tar det ei stund før det stopper igjen. Hadde en periode hvor jeg blødde 2 ggr pr uke i en mnd. Det starter når jeg er veldig sliten og stressa. Nå er det lenge siden sist. Bank i bordet. Er visst ikke farlig. Men om du blir mye plaget over lang tid kan det være greit å få sjekka blodprosenten din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...