Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg kommer inn men etter noen sekunder får jeg opp en feilmelding og når jeg trykker den bort får jeg bare "dette webområdet k..." Er det bare meg eller? BUT WHY??
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Hvorfor vil noen oppsøke denne bloggen er mitt spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Det kan du jo lure på...vet det er kjedelig når det ikke handler om sminke eller dagens antrekk... Hold deg til topp10 lista på blogg.no du. Takk for at du prøvde (du første som prøvde). Hva er galt med pcn min da? Jeg har ikke noe problem med å komme inn på andre blogspot-adressen... (akkurat denne bloggen har vært off-limit i uker nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå