Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Noen små, veldig svake dylt helt nederst i magen en sjelden gang. En gang om dagen kanskje da. Som oftest når jeg sitter litt sammenkrøpet med knærne opp. Dette er graviditet nr. 2, med nr. 1 (i 08) kjente jeg tydelig spark fra jeg var 16 uker... Rart? Trodde liksom man skulle kjenne noe før og mer med nr. 2. Skal ikke på ul før 25. nov, men fikk høre hjertelyden hos legen forrige uke, og kjenner livmoren min tydelig helt opp til navlen. Så det er vel noe der...
Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg er 19+5 med 2.mann og jeg kjenner heller ikke sånn kjempemye liv. Kjenner som deg mest litt bevegelser når jeg sitter sammenkrøket eller fremoverbøyd, og har de siste dagene begynt å kjenne noen kraftige spark nederst i magen når jeg skal legge meg. Ellers er det ganske stille gitt. Jeg kjente også liv med førstemann i uke 16, og han var helt propell inni der på slutten hvertfall, men husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen. Kan være det var ganske likt, men føler liksom at denne babyen er litt roligere av seg. Han var veldig aktiv på ultralyden da, snurra så fælt rundt at vi fikk ikke mer enn dårlig bilde. Hehe. Tror nok alt er bra med babyen din, men selv søsken kan bli ulike, vettu. Jeg håper nesten jeg får en rolig gutt denne gangen, førstemann har vært urolig hele livet.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Samme her... 18 uker i morgen. Med første mann kjente jeg og så spark utenpå i uke 14. Så da jeg var tolv uker denne gangen tenkte jeg liksom at nå må jeg vel kjenne noe snart. Men nei da. Natt til lørdag er første gang jeg kjente et spark tydelig i håndflaten min, da lå jeg på siden i senga. Morkaken foran vi kanskje?
opsi fødeklar Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Me to. Men legen hørte heller ikke hjertelyden hos meg for to uker siden, så jeg begynner å få litt hetta.. Er melllom 16 og 17 uker nå. Legen mente jeg hadde foranliggende morkake. Jeg var på UL i uke 12 og da var alt bra, så jeg krysser fingrene for at alt fortsatt er bra. Skal også på Ul 25 nov..Virker som en evighet til.
ramløsa- nok en gang Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Vi er nå flere, er også i uke 19 med nr 2, termin 17. april. Har kjent lite, men fikk vite på UL at det nok var fordi jeg har foranliggende morkake. Det går nok fint:)
Helverine Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 18+2 i dag. Kjenner ikke så mye, men synes det har tatt seg opp litt de siste dagene. Kjenner det mest på kvelden etter jeg har lagt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå