Juuuunibaby <3 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Og har det noe å si? Kan det bety at det enda er en stund til fødsel eller? Er førstegangs, så jeg lurer på mye rart....
dykkedama Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 var til kontroll i går, og legen min mener det samme. Jeg er 38+4 og hodet har ikke festet deg.... Hun påstår at det ikke spiller noen rolle, men jeg er redd det betyr at jeg må gå LENGE på overtid:(
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Det har ingen betydning for når fødsel starter. Hodet var ikke festa hos meg siste gang jeg var på kontroll før fødsel og jeg fødte 5 dager før termin.
lillebie på`n igjen Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 ikke min hvertfall...han ligger på tvers enda ... er 37+5 i dag...legen sier at mange babyer fester seg ikke før fødsel - og at det ikke har noe å si..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 I uke 39 nå, og ikke festet seg her heller..
lille frø, mor til to Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg er i uke 39 og førstegangs, men her er ikke hodet festet enda. Måtte på UL for å se om den var seteleie, men den ligger med hodet ned, så bra er det. Jeg tror jeg kommer til å gå over termin siden hodet ikke er festet.
Romeren Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Dette er det mange som har lurt på! Også jeg... Jeg tror ikke beibien har festet hodet, ihvertfall sa jordmor at hun kunne bevege litt på det da jeg var på kontroll denne uka, dagen før termin. Hun sa det kunne hende jeg hadde litt bredt bekken, og da kan det jo hende at det ikke vil feste seg hos meg i det hele tatt! Men: Hun påpekte at det ikke hadde noe å si, så det er ikke noe å tenke på.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Her festa heller ikke hodet seg før fødsel, var 1.gangs, men fødte 2 uker før termin fordet! Så tror ikke det har noe å si for overtid osv=)
Juuuunibaby <3 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2009 Har dere også fått beskjed om å legge dere ned hvis dere skulle gå i fødsel? Det sa de til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå